sobota, 17 października 2015

Proszę Państwa oto "MIŚ"

Generalnie, nie zgadzam się z partią jedynie Prawą i Sprawiedliwą.
Wczoraj musiałam jednak zgodzić się z krytyką PIS na temat, Pana Michała Kamińskiego,
chociaż myślę, że jest to bardziej samokrytyka tej partii.
Postać dla mnie niesympatyczna od początku zaistnienia.
Nie obchodzi mnie jak się ubiera, że pije piwo od południa, trochę rusza mnie
zegarek za trzydzieści pięć tysięcy bo świadczy o próżności i lekceważeniu
wyborców.
Obchodzi mnie to, że jest absolutnie bezideowy, rozumiem - każdy ma prawo do zmiany
poglądów, ale tak od sasa do lasa?
Na pewno przepojony jest jedną ideą, PIENIĄDZA.
Kto był tak zdesperowany, albo tak sprytny i wmówił PO, że MIŚ doprowadzi
ją do zwycięstwa?
Kto?
A kto stworzył MISIA, był w  ZChN, był sekretarzem stanu w kancelarii
Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, był w PIS.
Został Europosłem, a kto go wystawił?
Jaki mistrz taki wychowanek.

Informacja z Wikipedii:
Odznaczony przez Ukrainę, Portugalię, Maltę, Węgry, Litwę, Gruzję, nagroda
Europejskiego Parlamentu Żydowskiego ?
Za co?
A w Polsce i dla Polski co zrobił MIŚ?

                         
A może podziękujemy już Panu.
Proszę państwa, oto miś.
Miś jest bardzo grzeczny dziś,
Chętnie państwu łapę poda.
Nie chce podać? A to szkoda.

                                                                                          Jan Brzechwa



                                                         Zadziwiona Kurodoma.