środa, 7 października 2015

"Naród wspaniały, tylko ludzie....

Dody jako piosenkarki nie lubię, nie słucham.
Kiedy przeczytałam, że  udała się ze skargą do Trybunału Konstytucyjnego, zainteresowałam się.
Doda zaskarżyła swój wyrok 5000 pln grzywny za obrazę uczuć religijnych.
Co powiedziała Doda?
Doda powiedziała :

"Bardziej wierzę w dinozaury niż w Biblię. (...) Ciężko wierzyć w coś, co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła"

I znów się zadziwiłam bo wg mnie Doda i każdy inny człowiek ma prawo do:
- braku wiary w Biblię, a wiary w dinozaury lub na odwrót.
- wiary, że ten kto spisywał biblię palił coś, lub pił wino, lub na odwrót nie palił, nie pił i nie jadł.

Jak to ma obrażać moje uczucia religijne?

Trybunał Konstytucyjny uznał, że to jednak mnie obraża.
W przypadku wiary pozostaje tylko wiara w.......... 

W przypadku dinozaurów są materialne dowody na to, że żyły i były.......

 


                            Zdziwiona Kurodoma.