środa, 17 lutego 2016

Czyżby prorok?

Zainwestowaliśmy w domowy sprzęt medialny i teraz mogę
oglądać youtube na dużym ekranie.
Moją wielką miłością jest Teatr, bilety drogie więc przyjemność
na żywo mocno limitowana.
Oglądam,  więc spektakle Teatru TV z sieci na dużym domowym ekranie.
Niektóre widziałam, niektóre widziałam, ale zapomniałam.
Pooglądałam nie wiem który raz "Ożenek" z Kobuszewskim,
Kwiatkowską, Pokorą, Seniuk.
Przypomniałam sobie stare "Kobry" i tak rozglądając się w sieci.
trafiłam na "19 Południk" Machulskiego z 2003 roku i ooo..... skąd ja to
znam, przecież to jakby się dzieje dziś w realu, oczywiście biorąc
poprawkę na teatralną przenośnię.

               
Warto obejrzeć bo to wygląda na spełniające się proroctwo.

Szczególnie jeśli chodzi o politykę zagraniczną jedynie prawych i sprawiedliwych.


                                Zadziwiona Kurodoma.