niedziela, 11 czerwca 2017

Plujesz w twarz Solidarności.....


Właśnie włączyłam TV i oniemiałam.
86 miesięcznica katastrofy smoleńskiej.

Zobaczyłam obraz jak młodzi policjanci, takie "szczawiki"
niosą siwego człowieka, patrzę i oczom nie wierzę,
niosą Frasyniuka.


Deja vu.
Wkurzony Frasyniuk mówi do Jarosława:
"Szczujesz ludzi na siebie"
"Szczujesz tych młodych ludzi"
"Ja to już przeżywałem"
"Niszczysz państwo polskie"
"Plujesz w twarz Solidarności"

Niby wg prawa Frasyniuk blokując Krakowskie Przedmieście
popełnia przestępstwo tylko czy zawłaszczając ustawą
co miesiąc prawo do jedynie słusznych obchodów,
rządzący obecnie Polską postępują w sposób demokratyczny?
Nie ograniczają praw inaczej myślących obywateli?
Pytanie retoryczne.

W tym samym czasie prezes mówi o barbarzyństwie i że dochodzi?????
O przepraszam jeśli się komuś skojarzyło, dochodzi do prawdy,
a pomogły w tym ekshumacje.

Nie mam złudzeń, bo trzeba być bardzo, bardzo naiwnym, żeby
uwierzyć, że ekshumacje smoleńskie mają na celu zdobycie
dowodów na to, że katastrofa była wynikiem zamachu dokonanego
przez ........(tu wstaw dowolne nazwiska).
Myślę, że nie chodzi też o zrobienie porządku w trumnach,
jak strasznie by to nie zabrzmiało, nie widzę sensu w porządkowaniu
kości zmarłych.

Będę lekko okrutna, ale odnoszę wrażenie, że wraz z pomieszaniem
kości nastąpiło pomieszanie wartości.
Okazuje się, że "lewacy" są bardziej chrześcijańscy i uważają, że jeśli ktoś
umiera to ciało opuszczone przez duszę czy energię nie jest już tak ważne,
liczy się pamięć, modlitwa.....
Okazuje się też, że chrześcijanie są mniej chrześcijańscy i uważają, że to
co składamy do grobu jest tak ważne, a każda część ma tak istotne znaczenie,
że każda kosteczka jest na wagę złota.

Będę jeszcze bardziej okrutna być może jest na wagę złota bo odszkodowania
są i będą jeszcze wypłacane za traumatyczne przeżycia rodzin smoleńskich.
Tak się zamyślam od czasu do czasu czy potrafiłabym wycenić swoją traumę
i swoją stratę bliskiej osoby???
Ile był wart w złotówkach mój tata, moja babcia, wujek???

Jak długo jeszcze wypadek lotniczy będzie wykorzystywany do uzyskania
kolejnego odszkodowania, zrobienia kariery politycznej, podwyższania
słupków poparcia?


Ciśnie mi się na usta słówko CYNIZM?

                              Kurodoma.